20.1.2012

Silloin kun minä olin nuori..

Niin mie ruukasin tehä ristipistoja. Tarkalleen en muista, että miten sitä tuli alettua pisteleen. Sen muistan, että mamman kanssa käytiin ekat langat ostamassa. Ei mulla ollu mitään tarkotusta mitä varten niitä tehin, kuhan tehin vaan. Niitä on vielä tallessa jonkun verran ja voiski alkaa pohtiin niille jotain tehtävää/tekemistä. Tässä elämässä, ku ei voi olla vailla tarkoitusta..edes ristipistotyö :)

Nämä taisivat kaikki olla samasta ohjekirjasesta, ku ovat niin saman tyyliset.


  
Tämmösetki höpötykset :)


Merihevonen hyvinki autenttisen värisenä

Nalle pesulla
Yläasteella mie sain yhen kaverin aivopestyä samaan touhuun. Hän tuli meille yökylään ja me pisteltiin menemään aamuun asti. Laitettiin nukkumaan sitten, ku mun vanhemmat heräsi. Ystäväni äiti ei tuota yökukkumisen syytä uskonut..että teinit teki ristipistoja koko yön :) Paula, jos luet tämän, se oli ja on totta :)

2 kommenttia:

HanSki kirjoitti...

Olinko se minä?! Mitähän mie oon saanu nuina öinä aikaseksi...Mejän Sanna oli jossain vaiheessa ristipistofriikki. Se onki sitte ainoa käsityötekniikka, mistä se on ollu kiinnostunu :)

Irmeli kirjoitti...

Olit se sie! Jaksoit jonku aikaa pistellä ja taisit sitte vaihtaa villasukkiin. En kyllä muista mitä itekkään tehin sillon. Varmaan jotaki noista.